Dersler (9)

Okuma 3: Säljare av möbler och belysning

Başka bir kısa okuma ve Türkçe çeviri. Faydalı olmasını dilerim.

Säljare av möbler och belysning för &Tradition. Jobbar från: Il Caffè, Södermannagatan 23. – Jag är den enda i Sverige på företaget och jobbar hemma. Men jag behöver komma hemifrån för att få något gjort, annars börjar jag städa, diska, och tvätta kläder i stället. Jag kommer hit för att effektivt och koncentrerat svara på alla mejl och ta initiativ till nya grejer. Här är jag två dagar i veckan ungefär. Jag känner många som kommer hit och det gör att det kanske blir lite ineffektivt ibland. Men eftersom jag inte har några kollegor behöver jag prata på dagarna, annars blir jag galen.

Mobilya ve Aydınlatma Satıcısı &Tradition (şirketinde) II Caffé Södermannagatan 23 adresinden çalışıyor. İsveç'te şirkette sadece ben varım ve evde çalışıyorum. Ama bazı şeyleri yapmak için evden geliyorum, yoksa bunun yerine temizlik yapmaya, bulaşık yıkamaya ve giysileri yıkamaya başlıyorum. Buraya e-postalara verimli ve odaklanarak cevap verebilmek ve yeni şeylere ön ayak olmak için geliyorum. Aşağı yukarı haftada iki gün buradayım. Buraya gelen çok kişi tanıyorum ve bu bazen belki de çalışmayı verimsizleştiriyor. Fakat iş arkadaşım olmadığı için gündüz konuşmaya ihtiyacım var, aksi takdirde çıldırıyorum.

2 yorum:

  1. gercekten cok guzel bir site ban cok faydali oldu bu siteyi bulmam size cok tesekur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Ne mutlu faydalı olabildiysek. İyi çalışmalar dilerim.

      Sil