Dersler (9)

Kommentarerna - Yorumlar (Okuma 1)

Sizlerle bir alıştırma yazımı paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Sizler de yerel konuşmacılar tarafından düzeltilmiş yazılarınızı bizlerle paylaşmak isterseniz, iletişim formunu doldurarak veya yorum bırakarak linki bize ulaştırmanız yeterli. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yorumlar - Kommentarerna

Idag skrev jag ett meddelande till alla som gillar min turkiska Facebook sida.
Bugün benim Türkçe Facebook sayfamı beğenen herkese bir mesaj yazdım.

Jag sade: att "ha en bra söndag" på turkiska.
Türkçe "İyi Pazarlar" dedim.

Egentligen trodde jag att några skulle gilla det men inte att något mer skulle hända.
Aslında bazılarının beğenebiceğini düşündüm ama daha fazla birşey olabileceğini düşünmedim.

Jag hade inte rätt.
Haksızdım.

De gillade det men de ställde också några frågor om turkiska till mig.
Onlar beğendiler ama Türkçe hakkında bana bazı sorular da sordular. 

Till slut fanns det totalt trettio kommentar.
En sonunda toplam otuz yorum vardı.

Jag hjälpte dem.
Onlara yardım ettim.

Därför är jag mycket glad.
Bu yüzden çok mutluyum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder